Duża konkurencja w usługach glazurniczych motywuje właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych do zwrócenia większej uwagi na reklamę. W wielu przypadkach najlepiej postawić na reklamę Google Ads. Jest to tani, szybki i efektywny sposób na zdobycie nowych klientów, szczególnie w przypadku jeśli firma prowadzi usługi w obszarze określonego miasta lub województwa. Jaką rolę w jej rozwoju odgrywają tego rodzaju kampanie? Wyjaśniamy.
Czym jest Google Ads?
Google Ads to system reklamowy, który wiele lat temu był dobrze znany pod nazwą Google AdWords. Zasada działania jest banalnie prosta, więc nic dziwnego, że cieszy się popularnością nawet wśród małych firm i osób prywatnych. Wystarczy wybrać formę reklamy, uiścić odpowiednią opłatę, a banery kontekstowe wyświetlą się na wielu stronach zgodnych z tematyką promowanej witryny internetowej. Aby osiągnąć maksymalną efektywność trzeba jednak poświęcić nieco czasu, aby określić między innymi cel promocji, czas emisji, formę oraz maksymalny budżet.
Kampanie Google Ads, czyli elastyczny sposób dotarcia do klienta
Google Ads to wiele możliwości skutecznego dotarcia do klientów. Oprócz bardzo popularnej i taniej reklamy tekstowej, która wyświetla się na stronach internetowych, istnieją także inne formy promowania własnych usług. Klient wpisując w wyszukiwarkę określoną frazę wraz z nazwą miejscowości, otrzymuje wyniki, które odpowiadają jego potrzebom. Właściciel firmy glazurniczej może więc wykupić taką przestrzeń właśnie po to, aby reklama jego usług wyświetliła się na górze wyszukiwanych stron internetowych. Opłata jest pobierana jedynie w momencie w którym użytkownik kliknie i przejdzie na reklamowaną witrynę.
Reklamy graficzne, wideo oraz te wyświetlające się w Gmailu to kolejne możliwości jakie oferuje Google Ads. Analizując informacje zwrotne z poszczególnych kampanii można w prosty sposób określić to jakimi konkretnymi kanałami najlepiej docierać do potencjalnych klientów. Skuteczna i tania reklama Google Ads pozwala na efektywną promocję każdego rodzaju usług.
Rozwój firmy glazurniczej dzięki reklamie Google Ads
Kampanie Google Ads wpływają w różnoraki sposób na powodzenie prowadzonego biznesu. Klient poszukując usług glazurniczych, najpewniej skorzysta z wyszukiwarki, aby odnaleźć najbliższe placówki firmowe, które mają w swojej ofercie kompleksową działalność związaną z układaniem płytek. Jeśli przedsiębiorca posiada stronę internetową to użytkownik jest tam przekierowywany. Potencjalny klient otrzymuje także kompleksowe informacje na temat godzin otwarcia, dokładnego adresu oraz numeru telefonu. Nawet jeśli w danym momencie nie wyrazi zainteresowania konkretnymi usługami to taka reklama ma kluczowe znaczenie w budowaniu świadomości oraz zasięgu marki.
Jak łatwo się domyśleć, w momencie w którym będzie potrzebował usług doświadczonego i dobrze znanego mu glazurnika, skieruje swoje kroki bezpośrednio do firmy lub zadzwoni na podany numer telefonu. Aby reklama w Google Ads miała jak największy sens i uzyskała zamierzoną efektywność należy przede wszystkim określić potrzeby klientów i dostosować baner oraz slogan do ich oczekiwań.
Artykuł partnera
Warto przeczytać
- 5 stycznia 2023
Wykończenie krawędzi płytek – co wybrać akryl, profile do płytek? Zastanawiasz się nad sposobem wykończenia narożników płytek, glazury do połowy ściany czy...
Czytaj dalej- 15 października 2019
Do ułożenia glazury należy wybrać odpowiedni klej oraz zaprawę do fugowania. Ważne jest staranne przygotowanie podłoża. Jak dobrać klej do płytek z ceramiki?...
Czytaj dalej